نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در فشار هستند و کم کم دیگر به نمایندگان اعتماد نمی کنند و می گویند که انگار مجلس در مقابل دولت کوتاه می آید و از حق و حقوق مردم دفاع نمی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر شخصی به دلیل قطع شدن آب منازل مبادرت به گران فروختن بطری های آب معدنی با قیمتی بالاتر از قیمت درج شده بر روی کالا کند مرتکب جرم شده و حتماً مجرم است.
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
آمار‌ها به ویژه آمار‌های اقتصادی، عرصه‌ای برای تبلیغات و نمایش نیست. آینه‌ای است که به تناسب وضعیت می‌تواند خوبی یا بدی و پیشرفت یا پسرفت را نشان دهد. برخورد شفاف و غیرگزینشی با آن به اعتماد مردم کمک می‌کند و برعکس آن موجب سلب اعتماد می‌شود؛ بنابراین در انتشار و تبلیغ آمار‌ها نباید گزینشی و سیاسی عمل کرد.
مطالعات نشان می‌دهد زنانی که در سنین پایین‌تر دچار حمله قلبی می‌شوند، عوارض بدتری دارند و با احتمال بیشتر بازگشت به بیمارستان در مقایسه با همتایان مرد خود روبرو هستند.
پدر مرد جوان به قتل رسیده  درباره روز جنایت می‌گوید: «چند ماه از طلاق دخترم گذشته بود که یک شب تلفن خانه زنگ خورد. قبل از پاسخ دادن به خاطر اینکه معمولاً آن ساعت کسی به ما زنگ نمی‌زد نگاهی به ساعت خانه کردم. حدود ۱۰ شب بود و بدون اینکه سلامی بدهد ناگهان به من گفت که سر پسرت را از تنش جدا کرده‌ام و حالا می‌توانی جنازه او را از میدان آذربایجان با خود ببری.»
فرزین در رابطه با میزان ارزی که در اختیار مردم است، گفت: در سرقتی که از ۱۱۶ صندوق بانک ملی صورت گرفت، برآوردی از میزان ارزی که در این صندوق‌ها بود، وجود دارد. بر اساس این برآورد و در نظر گرفتن تعداد تمام صندوق‌های کشور بنظر می‌رسد حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم و در صندوق‌ها باشد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی عصر سیزده بدر ۱۴۰۲ را تشریح کرد و گفت: تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز ۱۳ فروردین بیشتر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از حضور مردم اشباع شده است.
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دولت را موظف به پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی به میزان حداقل ۷۰ هزار میلیارد تومان کردند.
یک عضو ارشد حزب اتحادیه میهنی گفت که مردم اقلیم کردستان از عدم شفافیت درآمدهای نفتی ناراضی هستند و حزب مسعود بارزانی، اقلیم را با بدهی‌های مالی بیش از ۲۴ میلیارد دلار درگیر کرده است.
ریختن مو و کچل شدن یکی از وحشتناک‌ترین چیز‌هایی است که ممکن است در ذهن یک مرد باشد. ممکن است آن‌ها در طول زندگی خود چند وقت یک بار تار مو‌های خود را روی بالش ببینند و یا تکه‌های خالی را لابلای مو‌های خود شاهد باشند که می‌تواند منبعی برای استرس و اضطراب در آن‌ها باشد. اما کچل شدن آنقدر هم اتفاق بدی نیست.
عبدالحافظ السالم همرزم کویتی شهید کمال کورسل و برادر دو شهید مجاهد در جنگ تحمیلی می‌گوید: شهید کمال کورسل به سپاه بدر آمد. این سپاه متشکل بود از مجاهدان عراقی و دیگر کشورها. در عملیات مرصاد مجاهدان عراقی بیش از ۲۰۰ شهید دادند که در قم دفن هستند. کمال کورسل دو بار به جبهه آمد و به این سپاه ملحق شد و در عملیات مرصاد شرکت کرد. او همه سعی خود را کرد تا به خط مقدم برود و در نهایت هم شهید شد. وی وصیت کرده بود که در صورت شهادت در قم دفن شود.
این روز‌ها بطری‌های پلاستیکی همه‌جا به چشم می‌خورند و به‌رغم هشدار تولیدکنندگان این بطری‌ها مبنی بر یک‌بارمصرف‌بودن آنها، بعضی از مردم مجدد از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر شما هم دلتان می‌خواهد به‌خاطر حفاظت از محیط زیست از بطری‌های پلاستیکی دوباره استفاده کنید و نمی‌دانید استفاده دوباره از بطری آب پلاستیکی برای سلامتی خطرناک است یا نه، بهتر است این مقاله را بخوانید.
وزیر اقتصاد گفت: تسهیلات گیرندگانی که به دلیل بدهی، واحد مسکونی آنها به تملک بانک‌ها درآمده می‌توانند با پرداخت اصل و سود بدهی خود و با شرایطی همچنان مالک واحد مسکونی خود شوند.
وزیر آموزش و پرورش امروز در واحد ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی سوالات و مشکلات و شنوای درخواست‌های مردمی بود.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در عمل با تورم، مردم فقیر را فقیرتر می‌کنند و ثروتمندان را ثروتمندتر. تورم یک نوع مالیات از فقرا به نفع اغنیا است و این شکاف طبقاتی را بسیار بدتر می‌کند از آنچه الان هستیم.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دولت آقای رئیسی ماهانه 10 هزار میلیارد تومان اقساط بدهی های دولت قبل را به بانک مرکزی می دهد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیای غرب با تحریم جمهوری اسلامی ایران ظلم و جنایت آشکاری به کشورمان می‌کند اما باید بدانند که کشورمان در موضع اقتدار است.
مریم شعبان؛ متخصص تغذیه گفت: شاخص توده بدنی یک راهنمای آماری وزن نسبت به قد، و معیار پذیرفته شده اضافه وزن و چاقی است، پزشک کودک شما می‌تواند با استفاده از این شاخص، نمودار رشد و در صورت لزوم، از طریق دیگر آزمایش‌ها مشخص کند که آیا کودک اضافه وزن و مشکلات متعاقب آن را دارد یا خیر.
عددی که به حساب باشگاه آمده پول مردم و از محل واگذاری است... پول برای باشگاه و برای همین خرج کردن است.
بانک‌ها سود‌های هنگفتی از مردم می‌گیرند و نام این کار را جز ربا، چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده، چون بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند؛ لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
بانک‌ها سودهای هنگفتی از مردم می‌گیرند و اسم این کار را جزء ربا چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده چراکه بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
بانک‌ها سودهای هنگفتی از مردم می‌گیرند و اسم این کار را جزء ربا چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده چراکه بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
خبر‌های رسیده بیانگر آن است که با مجوز سران قوا، اختیارات بانک مرکزی در بازار ارز افزایش یافته و این بانک مجاز است، نامحدود در بازار مداخله کند.
سازمان بازرسی به دنبال دلایل اختلال در سامانه یکپارچه خودرو، با اشاره به اینکه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌ صراحت از پذیرش مسئولیت در خصوص سامانه یکپارچه فروش خودرو خودداری نموده است، از وزیر صمت توضیح خواست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ